Teşekkürler

Her zamankinden daha az aksilikle karşılaştığımız ve genel olarak bizce  güzel geçen,  ”16.Soma Kaymakamlık Bahar Futbol Turnuvası” Emniyet takımın şampiyonluğu, ELİ(1)’in 2. İmbat’ın 3.cü Milli Eğitim’in ise 4.cülüğü ile sona erdi. Hem takımlar hem de Teknik Komite açısından oldukça zevkli ve yorucu olsa da Soma’mızda bu tür turnuvaların önceki senelere göre bir adım daha ileri gittiğini düşünüyorum.

Seneye buluşmak üzere arkadaşlar..

Seneye buluşmak üzere arkadaşlar..

TEŞEKKÜRLER

Soma’mızda görmek istediğimiz futbolu özlediğimiz, belkide geçmiş futbol anılarını buralarda tekrar yaşadığımız için ayrı bir heyecan veriyor bizlere.

Bazı aksilikler olsada organizede, örnek bir uyum ve azimle çalışan ve bu turnuvanın yapılabilmesini sağlayan, Sayın Kaymakamımız Abdülkadir Karataş’a, İlçe Emniyet Müdürümüz sayın Mehmet Gülsezen‘e, Garnizon Komutanımız sayın Adem Şen’e Teiaş Eğitim Merkezi Müdürü sayın Nizamettin Toprak’a, Gençlik ve Spor İlçe Müdürümüz sayın Aydın Uludağ’a canla başla çalışan bu organizasyonda ”yok yok” dedirtmeyen Teknik Yürütme Komitesi Başkanı sayın Şeref Öksüm’e, TEİAŞ yetkilisi sayın Dursun Kurt’a ve fedakarlık yapıp maçlarımızı yöneten Sn Mehmet Karadeniz ve Uğuray Uğurludoğan hocalarımıza teşekkür etmek istiyorum.

Birkaç takımımızın ilk kez böyle bir organizasyonda bulunmasına karşın bir kaç sorun haricinde elemeleri başarıyla sonuçlandıran ELİ(2),Özgöl ve Müftülük takımlarına, ayrıca tüm takımlara finaller boyunca sahip çıktıkları ve bize gerekli noktalarda yardımcı oldukları Komite de görev alan arkadaşlara teşekkür ederim.

Bu organizasyonda oyuncuların hemen hepsi de örnek davranışları ile bize büyük yardımda bulundular. Bu turnuvanın sadece oyuncular için değil geçen senelere göre hakemler için de en sorunsuz organizasyon olduğu açık bir gerçek. Oyuncuların turnuvalarla birlikte olgunlaşacağı ve profesyonel oyunculuk kültürünün kendiliğinden yerleşeceği savımızın, doğru çıktığını görmek çok güzel. Turnuvaya katılan tüm oyunculara ve bu hoş atmosferin yaratılmasında sporseverlerin’de katkılarıyla yardımcı oldukları için teşekkür ederim. Kısaca emeği geçen herkese TEŞEKKÜR EDERİM.

Ayrıca bu sertifikayı bana uygun görenlerede çok teşekkür ediyorum

Ayrıca bu sertifikayı bana uygun görenlerede çok teşekkür ediyorum

17.Soma Kaymakamlık Bahar Futbol Turnuvasını SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUZ.

cevdet-imza

Kategoriler:K. Futbol Turnuvası Etiketler:,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın